fredag 9 juni 2017

Ändå något speciellt

Det är ändå något speciellt med juni. De där dagarna fram till midsommar, då man lever i ljuv visshet om att ljuset fortfarande håller på att återvända. Att nästan hela sommaren fortfarande ligger som ett orört blad framför en. Att det snart ska komma härliga lediga dagar att fylla med vad man vill. 


Tänk om man kunde trycka på pausknappen för en stund, så att man verkligen hinner insupa allt som är så vackert just nu. Det tror jag minsann att jag ska göra den här helgen.

2 kommentarer:

  1. Jag har minsann tryckt på pausknappen! Nu stannar jag tiden lite...
    Det är gudomligt vackert just nu!!!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  2. Om din pausknapp funkar får du låna ut den till mig!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!