lördag 30 december 2017

Näst sista dagen

På årets näst sista dag började det onekligen bli dags att utnyttja biocheckarna jag fick i julklapp av min arbetsgivare julen 2016. Det blev den senaste Star Wars-filmen; en riktig lördagsmatiné tillika nostalgitripp. Nog är det något visst med Luke Skywalker ändå. Fast det är ju i ärlighetens namn lite svårt att förlika sig med att den blonda hjälten från min barndoms 70-tal har förvandlats till en spinkig liten farbror. Hur gick det till?


Ikväll tittar jag på juniorhockey-VM med ett öga och slösurfar på datorn med det andra. Tur att man har simultanförmåga. Äta choklad kan jag också göra samtidigt som allt det där andra. Kvinnans förmågor äro förunderliga, hihi!

P.S. På grund av total brist på nya bilder, så återanvänder jag en från 2015. Det har varit makalöst dåligt fotoljus idag... D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!