fredag 14 september 2018

Bukett nummer fem

Min bukettprenumeration går nu in på sista veckan. Finalnumret innehåller protea, julros, någon slags aster och lite grönt och silvrigt av olika slag. Jag tycker fortfarande att det är en genial idé och verkligen världens bästa present att få!


Bloggerskan är lite trött efter arbetsveckan och allmänt suddig i konturerna, men är så här glad över blommorna och över det faktum att det snart är dags för fredagsmys.


Imorse hade maken och jag någon tanke om att vi skulle vara lite lagom wild and crazy och övernatta nere i stugan, men just ikväll har vi kommit fram till att vi har det ganska bekvämt och bra i TV-soffan också...

4 kommentarer:

  1. Härlig bukett och en härlig bloggerska! Ja nog är soffhörnet det bästa, alltid :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inget är som soffhörnet! Det skulle vara min säng, då...
      Kram!

      Radera
  2. Härlig bild på bloggerskan! :-) Kram från fru Engman i Bankeryd

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Har du nåt sånt där filter?" undrade min mamma. "Du ser så smal ut på bild!" Haha!
      Kram tillbaka!

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!