tisdag 27 november 2018

Hemlig tomte igen

Nu har min hemliga tomte varit i farten igen! När vi kom hem efter jobbet ikväll stod det en stor pappkartong på kökstrappan. På kortet stod det kort och gott "God Jul Fröken Grön", men någon avsändare fanns det som vanligt inte. 


Och vet ni, i paketet låg ett snöre med mängder av inslagna och numrerade paket; en hel adventskalender! Så pyssligt och så omtänksamt att jag blir helt tårögd! Jag längtar redan till lördag, då jag får öppna paket nummer ett. 


Du kära hemliga tomte, vem är du som är så gullig mot mig? Tusen tusen tack för att du sätter guldkant på min tillvaro! Om du ger dig tillkänna ska du få en stor kram. Så länge skickar jag en sådan via cyberrymden: KRAAAAAM på dig! 

1 kommentar:

  1. Men så spännande och vilken fin gest !!
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!