måndag 3 december 2018

Tillskott i förskott

Hrmm, ETT nytt tändsticksfår per år sa jag ju först, men jag "råkade" visst buda hem 2019 års tillskott från Tradera redan i slutet av förra veckan. Det var ju så fint med grönt band och allt, och med tanke på den dramatiska prisökningen varje år, kan man ju faktiskt säga att jag har SPARAT mitt framtida jag en massa pengar. Humanistmatte när den är som bäst, hehe! 


Nu ska jag bara leta upp mina två små får från tidigare år (se där, ett litet måndagsrim!) från jullådan på vinden, så att de små liven får bekanta sig med varandra. 

1 kommentar:

  1. Ja dom är ju för söta! Ja inte billiga heller men vem kan motstå dom??
    Veckan rullar på och ha det gott...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!