måndag 15 april 2019

Trevliga fynd på outlet

Jag lämnade in bilen för däckbyte imorse och hämtade den när jag gick hem. Det råkar sig så att verkstan ligger bredvid trevliga butiken Fröjd, och där kunde jag inte gå förbi utan att slinka in. Affari Outlet har flyttat in i de bakre delarna av butikslokalen, och där brukar man verkligen kunna göra superbilliga och trevliga fynd. Jag köpte åtta gröna metallfat (av samma modell jag har sedan tidigare) och en tjusig pokalliknande historia, som jag tänkte det kunde vara trevligt att göra något litet påskarrangemang i. 


Ett helt flak med ägg blev det också. Ja, inte riktiga ägg, utan ljus. Inuti äggen finns en "äggula", som kommer fram när toppen har smält ner. Det blir kul till påskdukningen!


För övrigt kan jag tipsa er om att det inte är någon vidare bra idé att smälla i sig en halvliter dajmglass en timme innan läggdags... Note to self: Glupska människa, gör inte så fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!