torsdag 26 december 2019

Annandagen

Julfirande dag nummer tre har vi tillbringat i Malmö, där vi fick tillfälle att även fira med makens andra syster och hennes familj. Kalkon stod på menyn och ingen jublade mer än jag, som inte är överdrivet förtjust i julmat. Sen spelade vi spel, drack kaffe och bytte roliga julklappar. Regeln är alltid att det ska vara second hand, hemmagjort eller kosta max 30 kronor. 


Nu är tredagarsfirandet till ända, och jag tänker inte kliva ur min julklappspyjamas på minst ett och ett halvt dygn. På mitt nattduksbord ligger en trave böcker och tidningar och väntar på läsning, och jag har sett grejer på både Netflix och SVT Play, som jag vill se. Som grädden på moset innehöll ett av dagens paket en stooor påse smågodis med bara grönfärgade bitar, så nu är resten av lovet verkligen räddat, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!