onsdag 22 januari 2020

Gulliga färgglada saker

Alla som vill ha ett lypsyl förpackat som en färgglad kanin i sin handväska räcker upp en hand! JAG VILL! JAG VILL! Jag hittade dem i en fyndlåda på mitt lokala apotek, tillsammans med en massa andra sådana där presentförpackningar som alltid dyker upp lagom till jul, och som sen säljs ut för halva priset efter nyår. Barnsligt? Jaaa, men tänk ändå så mycket roligare än ett vanligt tråkigt lypsyl!


Häromdan förälskade jag mig dessutom i en fårskinnsfluffig grön fleecejacka, som jag nästan hade hunnit klicka hem när jag plötsligt insåg att den bara var i storlek 140... Vem har bestämt att det bara är barn som får ha härliga färgglada saker? Orättvist, tycker nästan-tanten Fröken Grön... 

4 kommentarer:

  1. Hög igenkänningsfaktor! Den här 51-åriga tanten håller med helt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att veta att jag inte är ensam! :-)

      Radera
  2. Jättegulliga! men visst borde de haft en lime grön kompis!
    tyckte Jejja

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!