onsdag 22 april 2020

Wellibob

Idag kom det ett paket på posten med mina nya gummistövlar. Modellen heter Wellibob och kommer från brittiska företaget Tom Joule. Jag har haft span på dem länge, och när de plötsligt dök upp i min storlek på ett av de stora internet-postorderföretagen, så levde mitt klickfinger plötsligt sitt eget liv.


Kartongen de kom i (som skymtar i bakgrunden på bilden här ovanför) var också så vacker, så det kändes som att få en extra premie på köpet. Den ska jag nog spara och förvara fröpåsar och annat smått och gott i. 


Helt perfekta gummistövlar för en blomsternörd, eller hur? Men så fina att jag egentligen inte vill ha dem och gegga runt med i trädgården. Kanske spar jag dem till finpromenader när det regnar, hihi!

2 kommentarer:

  1. Vi har en Joules shop i min stad. Vet inte om jag sett just detta par, men känner igen stilen. Fina!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jättefina och vill-haiga - passar fröken Grön perfekt !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!