fredag 7 augusti 2020

Nu tar vi fredag

Jag får upprepa att det var himla smart att börja jobba på en onsdag. En tredagars arbetsvecka var nämligen alldeles lagom att börja med efter fem veckors semester, och före det nästan fyra månaders hemarbete. Tre dagars intensivt tankearbete på en arbetsplats full av härliga kollegor som man inte har sett på evigheter har varit helt utmattande för min ovana hjärna. Så många intryck...

När det råder värmebölja får man äta salta chips och vattenmelon till middag. Det är sen gammalt. Äter man sen chipsen direkt ur påsen blir det nästan ingen disk heller. Jag älskar våra ungkarlsfasoner, hehe! Nu tar vi fredag och grunnar på om vi orkar göra något i helgen. Just nu känns det inte riktigt som det.

1 kommentar:

  1. Ja, det där är verkligen smart, jag har också gjort så några gånger, att börja mitt i veckan efter semestern. Och nu när jag tar min lilla "eftersläntrarvecka" som jag brukar ha nu i augusti, så tar jag halva 32 och halva 33, så jag börjar igen nästa torsdag!
    Ha en trevlig helg!
    Gunilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!