torsdag 17 december 2020

Polkapepparkakor

Skumtomtar med blåbärssmak och Ahlgrens bilar i granform har inte direkt imponerat på mina smaklökar. Det har däremot Annas polkapepparkakor gjort. Så rackarns goda! De påminner lite om mina amerikanska favoritkakor Mint Milanos i smaken, fast utan doppade chokladkanter då. Om smaken är här på tillfälligt besök vet jag inte, men för min del får den gärna dyka upp nästa år också. 

Imorgon slutför jag årets sista arbetsdag, och sen kan jag ligga i soffan och knapra polkapepparkakor ända fram till den 4 januari. Inte så dumt ändå. Jag skulle ha bunkrat fler paket när jag var och storhandlade igår...


Fotnot: Dagens inlägg är inget betalt samarbete. Fröken Gröns åsikter är som vanligt helt gratis. 😊

2 kommentarer:

  1. (Tredje gången gillt...)

    Tack för tipset! Polkagrisar och pepparkakor i kombo låter perfekt, så det måste jag kika efter i butikerna här omkring.

    Och tack för alla dina inlägg! Det är så mysigt att följa det som händer och sker i, och omkring, Solhäll. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar! Det känns fint att veta att du tittar in och läser ibland. :-)
      Jag önskar dig och de dina en riktigt god jul!

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!