måndag 1 mars 2021

Ett steg närmare våren

Välkommen, mars! Du är som vanligt efterlängtad, vilket känns konstigt med tanke på att du nästan kvalar in på pallplats på min topplista över årets tråkigaste månader. Fast det som är bra med dig är ju att vi ändå kommer ett steg närmare den riktiga våren. Hurra för det, säger jag!

Jag kommer på mig själv med att smygsöka med ordet "påsk" på Tradera. Vad jag redan har för påskpynt har jag som vanligt makalöst dålig koll på, men jag vill minnas att jag faktiskt samlade det jag har i en låda, när vi städade på vinden i somras. Är jag det minsta klok (vilket jag absolut inte kan garantera, hihi!), så köper jag inte en enda ny pryl innan jag har kollat i den. Förhoppningsvis har jag iallafall ett nytt kök att pynta i till påsk. Tänka sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!