fredag 14 januari 2022

En skön start på helgen

Ledig fredag och jag började dagen i sakta mak med kaffe med varm skummad havremjölk och diverse livsstilsprogram på TV, som till exempel "My lottery dream home" och "Bying and selling". Slö-TV när den är som bäst. Sen tog jag mig en sväng till Jysk, Rusta och Blomsterlandet, för att sedan landa hemma igen lagom till att maken hade dragit igång bastun. En skön start på helgen. 


Vad som händer imorgon återstår att se. Om mina skavsår tillåter, så vore det skönt med en liten promenad. En sväng till tippen för att tömma skåpbilen på kartonger och annat skräp får det nog också bli. Men nu väntar ett par avsnitt av "The Mandalorian". Happy Friday, allihopa everybody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!