torsdag 31 mars 2022

Man anar ett tema...

Kanske är det årstiden, eller en konsekvens av den evighetslånga coronapandemin, men det känns som om jag har blivit väldigt gammal på bara några månader. Att fylla 30 förändrade inte livet det minsta, och inte att fylla 40 heller, men siffran 50 känns det inte riktigt som att jag har förlikat mig med än. Jag går mest omkring och är trött och disträ hela tiden, eller så är jag otålig och tjurig. Ingen supertrevlig person att ha att göra med precis. Fast själv har jag ju inte direkt något val, för jag hänger mig själv i hasorna hela dagarna. Suck...


Men nu ska det baske mig bli andra bullar. I kväll hämtade jag nämligen ut ett paket på en sådan där leveransbox på en av mataffärerna nere på byn. Paketet innehöll lite smått och gott, som jag klickade hem i ren desperation från en apotekssajt häromdagen. Visst anar man ett tydligt tema, hihi!


Rynkkräm och snällpiller, alltså. Jag kommer att bli både slät och balanserad. Nu jäklar! Nu  kör vi Fröken Grön 2.0! 

2 kommentarer:

  1. Lycka Till med Menopaus jag är också där tyvärr....elisabeth

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!