fredag 13 maj 2022

Veckans slappaste dag

Mina lediga fredagar har blivit veckans slappaste dag. Jag sover länge och ligger sedan och drar mig lite till, för att sedan gå i morgonrock fram till lunch. På sin höjd kanske jag vattnar lite blommor eller slänger i en maskin tvätt på förmiddagen, men sen blir det också mycket soffhäng och ett och annat avsnitt av "My million dollar dream home" och  "Say yes to the dress". Så lagom för min bortdomnade fredagshjärna.


Det är inte alltid jag gör något vettigt efter lunch heller, men idag har jag iallafall varit en sväng till soptippen med kartonger och trädgårdsskräp, och när jag ändå var ute och körde med skåpbilen så passade jag på att bunkra lite planteringsjord och gödsel på vägen hem. Och vips, så är det kväller och dags att varva ner igen. Och tänk, det lär jag inte ha några som helst problem med, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!