fredag 7 oktober 2022

Efterrättsbuffé och soptippstradition

Man vet att man är gammal när man "gör stan" en fredagkväll och är hemma redan 18:30, haha! Fast mer vuxen än att jag fortfarande äter dubbla portioner från efterrättsbuffén på kinarestaurangen är jag inte. Mot mjukglass, friterad banan och sirap har jag ingen som helst motståndskraft. Bilden visar omgång nummer ett, och omgång nummer två var inte det minsta mindre... Gissa om jag har paltkoma nu?


Min lediga fredag har jag annars ägnat åt universitetsstudier, och utöver det (och ovan nämnda frosseri) har jag inte hunnit göra så himla mycket mer. Men imorgon är en annan dag, och vad den kan tänkas bära med sig återstår att se. En runda till soptippen har ju blivit något av vår nya lördagstradition, så kanske fortsätter vi på den linjen. Det finns fortfarande gott om saker vi skulle kunna rensa ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!