måndag 24 oktober 2022

Hemma igen

En natt senare än planerat trampar jag så runt på våra knarrande golvplankor igen. Ett riktigt rejält åskoväder skapade nämligen lite flygkaos i Storbritannien igår kväll, så vårt plan hem från Stansted blev rejält försenat. Vi landade på Kastrup först runt tvåtiden i natt, och den enda vettiga lösningen då var att åka med min väninna hem och sova ett par timmar hos henne i Köpenhamn. Först imorse tog jag så tåget från Nørreport till Hässleholm, där maken väntade med bil. Som alltid när man har varit på resande fot är det skönt att landa hemma i lugnet igen. 


Mer om London får jag berätta en annan dag, för det har verkligen varit en superhärlig resa på alla sätt och vis. Men ikväll blir det tidig sänggång för den här trötta tanten. Over and out for now, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!