tisdag 21 mars 2023

Tio skärmdumpar

Jag scrollade igenom den digra bildskörden på min mobiltelefon och hittade skärmdumpar på både det ena och det andra. Saker som jag mest har sparat som minnesanteckningar, men som sedan bara har fallit i glömska. Låt oss ta en titt på några av dem. 

En röd gammaldags tapet som jag tänker skulle kunna passa den dagen vi renoverar i röda rummet:


En annan gammaldags tapet i rött, som jag också tyckte var fin: 


Ett par pistagegröna loafers från Dr. Martens, som var klumpiga men coola: 


En lagom gul nyans från Farrow&Ball:


En ny sorts ostbågar, som jag var tvungen att visa en kollega: 


En guldring med gröna stenar, som jag tyckte var vacker: 


En tapet jag såg uppsatt i restaurangen på Svabesholms Kungsgård, som skulle kunna passa i sovrummet: 


En bedårande bild som fortfarande gör mig öm i hjärtat: 


En svarvad gardinstång jag tyckte var fin: 


En annan ring med bulligt hjärta: 


Ja, så där ser det ut i min mobil. And it goes on and on and on... Kanske dags för en digital storstädning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!