torsdag 17 augusti 2023

"Det sitter i väggarna"

Det hade gått mig helt förbi att det börjar en helt ny säsong av "Det sitter i väggarna" ikväll. Den nionde i ordningen, närmare bestämt. Och glad för det är jag. Och min mor. Och min moster i Dalarna. Ja, säkert fler än vi. För det är ju ändå en genialt bra programidé. Tänk att SVT höll på att sjabbla bort den för några år sedan. Vilken evinnerlig tur att de hade vett att ändra sig. Bra jobbat där, svenska folket. 


Jag har följt Erika Åberg i sociala medier sedan långt innan hon blev känd i TV. Hennes Instagram-konto är alltid himla spännande, i synnerhet just nu, när familjen både anlägger en ekopool i anslutning till sitt nybyggda orangeri och renoverar en ståtlig sekelskifteslägenhet inne i centrala Gävle, där hon och hennes man har kontor. In och titta, vet jag! Länk får ni några rader upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!