torsdag 21 september 2023

Raklång i soffan

Efter kvällsmaten la jag mig raklång i soffan och tänkte att jag lägger mig här en stund och slöscrollar lite på Instagram. Maken körde på kvällsmöte, så jag låg där helt ostörd. Mer än TVÅ TIMMAR senare återvände jag till verkligheten av den enda anledningen att mina ben höll på att domna bort totalt. Jisses... Var tog tiden vägen? Får man skylla på att man är lite torsdagstrött? Då ska jag nog be att få göra det. 


Nu är jag iallafall fullproppad med intryck av allt ifrån roliga irländska småpojkar till badande apor till Skäringer och Nessvold. Ungefär i den ordningen. Och nu börjar "Det sitter i väggarna". Jag tror bestämt jag lägger mig raklång i soffan ett tag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!