fredag 17 november 2023

Renarna har hittat fram!

Efter 18 dagar på vift har mina små renar från Maileg äntligen hittat fram. Det har varit en del krabb med det där, kan jag säga, med telefonsamtal och mail hit och dit. Sent på eftermiddagen idag fick jag så ett telefonsamtal från mitt lokala utlämningsställe, och mannen i andra änden lät onekligen både lättad och glad. Det visade sig nämligen att problemet var orsakat lokalt och berodde på den mänskliga faktorn. Paketet hade felaktigt lämnats ut till en annan kund, som enligt egen utsago inte hade öppnat det förrän idag och insett att det var fel innehåll. Man kan ju undra hur det kunde bli så fel, när de scannar både legitimation och streckkoden på paketet, men så var det iallafall. Slutet gott, allting gott. Och fina som tusan är de små renarna, så de var ju ändå värda att vänta på.


Var inte det en bra start på helgen, så säg? Happy Friday, allihopa everybody!

2 kommentarer:

  1. Effectivement, cela augure un bon début de week-end, Ils sont très sympa !

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!