lördag 24 februari 2024

Lördagsutflykt

Lördagen har också bjudit på en utflykt, den här gången till Karlskrona, där jag har tillbringat dagen med mina föräldrar. Vi hann med förmiddagsfika med kaffe och fralla, två loppisbesök, ett restaurangbesök, soffhäng och eftermiddagsfika med kaffe och vaniljhjärta. Mitt ressällskap på ditresan vad tulpanbuketten på bilden, som inköptes i Kristianstad igår. Den har slagit ut fint under dagen, och när jag åkte hem framåt kvällskvisten såg de nästan ut som näckrosor. Lovely!


Nu är jag hemma på Solhäll igen, där maken bjuder på ostbricka till Melodifestivalen. Jag ska bara hoppa i mysbrallorna först. Ett härligt slut på en härlig dag. 

2 kommentarer:

  1. Wwwime-mittliv.blogspot.se24 februari 2024 kl. 21:36

    Det var verkligen jättefina tulpaner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det får man säga. Ångrar nästan att jag gav bort dem, hihi! 😊

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!