fredag 18 december 2015

Kortfilm eller långkörare?

Den svenska titeln på filmen om mitt liv är klar nu. "Hur mycket snor kan det finnas i en näsa?" Huvudrollen spelar jag själv, eftersom det är en dokumentär. Jag hoppas det blir en kortfilm och inte en långkörare...


Sicken tur att det är fredag! Och att jag kan ligga i sängen hela dagen imorgon om jag vill. Och att vi har godis nog att kunna utfordra ett helt kompani här hemma. Och att jag har en hel kasse med mammas veckotidningar att läsa. Och det bästa av allt: Att julledigheten precis har börjat! 

4 kommentarer:

  1. Ja, det är väl typiskt, att snoreriet börjar när ledigheten tar vid! Så väl jag känner igen detta! Alla jular man var helt sänkt av flunsor och snorighet, efter den sista kraftansträngningen i skolan!
    Hoppas innerligt att du kryar på dej till jul, men du verkar ju ändå ha laddat upp för diverse tidsfördriv och godis kan vara en bra tröst!
    Kryapådejkramar
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!