fredag 9 december 2016

Dag i Kristianstad

Idag hade jag en lunchdate med mina föräldrar inne i Kristianstad. Vi hann klämma in några butiker också, och jag kikade också lite på torget innan jag tog bussen hem igen. Jag köpte dock ingenting, men de här mosstomtarna var ju iallafall himla roliga att titta på.


Nu väntar jag på att maken ska komma hem, så att helgen kan börja på riktigt. Vi har inga som helst planer, så vi får väl se vad vi hittar på. (Eller inte hittar på, för den delen.) Ha det så gott där ute i stugorna!

2 kommentarer:

  1. Men så söta tomtar :) En sån skulle man ha på trappan...
    Önskar dig en skön kväll!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Härlig tomtar, naturligt fina!
    Ha en mysig kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!