måndag 12 november 2018

Att köpa det man redan har

Jag behövde några emaljlock till för att fylla ut lockhållaren i köket lite mer, så det blev faktist en  snabb runda till skroten igår eftermiddag. Där finns ju precis allt, och mycket riktigt hittade jag vad jag sökte. Dessutom snubblade jag över en blågrön damejeanne modell mindre, som är precis likadan som en jag köpte på loppis i våras. Att köpa det man redan har är ett säkert loppistips; masseffekten är ingenting man ska underskatta när man gör små stilleben.


Och idag började en ny arbetsvecka; hej och hå vad tiden rullar på. Ikväll traskar jag iväg i regnet för att träna luciasånger med mina go'a körkompisar. I love it!

1 kommentar:

  1. Åhh de där gröna damejeanne - älskar dom! Fina fynd du gjorde...
    Ha en fortsatt kul vecka!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!