onsdag 21 november 2018

Jag är inte den som är den

Hej onsdag! Du har varit rätt mörk och trist och småtråkig, men jag är inte den som är den. Jag tar på mig fårskinnstofflor, tänder ljus och livar upp mig med några avsnitt av "Livet på Dramaten" på SVT Play på datorn. Vill jag göra det extra festligt kanske jag unnar mig ett glas Proviva Jordgubb också. 


Och imorgon är det torsdag. Kanske blir den också mörk och trist och småtråkig. Men jag är inte den som är den. Fårskinnstofflorna står ju kvar hemma och väntar på mig, och på SVT Play finns det säkert mycket annat trevligt att titta på. Och fler ljus och nya kakor kan man alltid köpa i affären innan man går hem. Det kanske inte är så dumt med november ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!