tisdag 20 november 2018

Nytt får varje år

Nu har jag suttit och ojat mig i flera veckor över hur priserna på tändsticksfår fullkomligt skjuter i höjden på Tradera. Det är himla dyrt kilopris på lammkött, om man säger så. Men de är ju så bedårande söta, och de väcker verkligen ett rasande ha-begär. Dessutom hade jag ju lovat mig själv redan innan att jag faktiskt får lov att unna mig ett nytt får varje år. I år bidde det visst två... Fast det var faktiskt bara en auktion, hihi! De är så himla ulliga och gulliga!


Det guldfärgade trädet i bakgrunden är någon slags metallplakett, som jag hittade på loppis i helgen. Den är nog ganska nygjord och är rätt fult spraymålad, men jag tänkte att jag alltid kan spraya om det. Matt svart, kanske? Eller grönt? Eller en snyggare guldfärg? Tja, som vanligt får det bli vad det blir. Om det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!