måndag 4 februari 2019

Måndag igen

Och efter söndag kommer måndag. Det slår visst aldrig fel. Dags att gå upp tidigt igen och pulsa iväg för att hinna med 07.15-bussen. Jag är inte överdrivet morgonpigg, om man säger så. Sitter mest och plirar på bussen och undrar hur jag hamnade där. Himla tur ändå, att man faktiskt har ett jobb man trivs med. Annars hade jag aldrig lyckats komma iväg.


Nu ikväll tränade min kör med en hel blåsorkester. Om man har ett gäng trumpetpelare bakom axeln håller man sig iallafall vaken, haha! Undrar om någon av dem kan tänka sig att göra hembesök på morgnarna?

1 kommentar:

  1. Ha ha ja man borde ha en hel blåsorkester bakom sängramen varje morgon!! Men jag borde ha en blåsorkester kvällstid också för jag är lika kvällstrött...
    Ha det gott i snöblasket nu!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!