tisdag 13 augusti 2019

"Nyårsafton"

Det råkar vara så att den trettonde augusti är min födelsedag. Och trots att jag inte fyller jämnt (well, 48 år förvisso ganska jämnt) har jag blivit storligen uppvaktad med både presenter och blommor. För att inte nämna alla glada tillrop man får på Facebook. Det är ändå lite roligt att fylla år! 


Buketten här ovanför hade min söta granne J ställt nedanför kökstrappan, innan jag kom hem från jobbet i eftermiddag. Och knappt hade jag hunnit hem förrän floristfröken F kom körandes med ett blombud från min ena svägerska med familj. Blodtopp som snitt är ju suveränt läckert! Tror aldrig jag har sett det förut. 


Av maken fick jag en grön liten metallskrinda att använda för transport av diverse trädgårdsgrejer, men den får jag visa när vi har skruvat ihop den. Nu ska jag återgå till att fira "nyårsafton". Hej 49! Nu är jag på väg!

2 kommentarer:

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!