onsdag 28 oktober 2020

Hemklickat

Löning och corona är ju inte speciellt kompatibla. Vad göra? Tur man har Internet! Jag kastade mig raskt in på H&M Home, drabbades av akut habegär och klickade som en galning på både det ena och det andra. När jag kom till kassan hade jag dock hunnit sansa mig och tog bort det mesta. Några saker fick iallafall vara kvar, till exempel de här fina salt- och pepparströarna, som kommer sitta som en smäck på julbordet. Om vi så ska fira jul ensamma i år, så ska vi iallafall ha schysst dukning, haha!


Ett rödrandigt kuddfodral att dra på någon av kuddarna i soffan till jul, kändes också som en absolut nödvändighet. Hoppas det är lika gammaldags rött/benvitt som på bilderna. 



Paketetiketter kan alltid vara bra att ha. Är de bara tillräckligt enkla, så kan man dessutom använda dem även andra tider än till jul. Jag tror baske mig att jag bara ska köpa julklappar till mig själv i år. Göra mängder av små fina paket med mitt namn på att lägga under granen. Hmmm, jag undrar vad jag ska få?

Nu kan jag se fram emot att det ska komma ett paket på posten, om så bara med några små struntsaker. Men jag fick ju iallafall shoppa lite för min löning, hihi!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du klickat hem jättefina och smarta saker. Sånt man behöver. Kram Pia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!