lördag 14 augusti 2021

Anno 2021

Det är inte ofta jag visar mig själv på bild här på bloggen, men eftersom jag visade före-bilden från 1971 igår, så får jag väl stå mitt kast och visa efter-bilden anno 2021 idag. Dessutom lärde min farmor mig att man alltid ska se till att ta en bild på sig själv tillsammans med alla fina blommor och presenter man har fått, så då får jag väl också göra det. Det blev en okammad fotosejour i kvällssolen på glasverandan igår, men grön klänning och lite läppstift hann jag iallafall få på mig. Omelett! 


Det blir faktiskt lite firande resten av helgen också, men mer om det får jag berätta en annan dag. 

8 kommentarer:

  1. Men grattis till dina år! Åh, du har många fina kvar, var så säker. Och om du kan behålla en hemlighet... åren blir bättre och härligare, klokare och roligare. Japp!

    Kramar från Eva-Mari, 75 och så himla klok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Eva-Mari! Så härligt det låter! :-)

      Radera
  2. Grattis till ett halvt sekel!
    Fint med en bild på dig! Hoppas du haft en fin födelsedag!
    Kram/ Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hip hip hurra og stort til lykke med dagen her fra Danmark 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

    SvaraRadera
  4. Underbar bild! Grattis i efterskott! Vackra blommor, vacker klänning o vacker käring. Ps från en annan käring som nyss fyllt 53! :-D Hipp hurra// LENA i Jönköping

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!