fredag 17 september 2021

Fredagsbukett och nystädad garderob

I eftermiddag har jag varit nere på byns finaste lilla blomsteraffär och hämtat min sista helgbukett från makens födelsedagsprenumeration. Egentligen var det sista veckan förra fredagen, men då hade jag tappat grepp om tiden helt och trodde att prenumerationen tog slut redan veckan innan. Så bra är jag på att räkna till fyra... Tur att floristfröken F har koll och påminde mig om att komma idag istället. 

Under dagen har jag bytt ut sommargarderoben mot höstkläder från vinden och passade på att rensa ut lite sådant som bara ligger oanvänt. Nu får det bli en runda till välgörenhetsloppisen med några kassar någon dag framöver. 


Ikväll har vi varit på surprise-middag för en dagsfärsk 50-åring. Därav sent blogginlägg. Och nu ska jag gå och knyta mig. 

2 kommentarer:

  1. Ljuvlig bukett och ja jag behöver också göra ett rens i garderoben!
    Ha en fin lördag...
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte inte att det var så länge sedan jag rensade ut grejer jag inte använder, men nu har jag ändå en ny kasse att köra till loppis... :-)

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!