onsdag 22 september 2021

Spam

Det är otroligt vad man kan hitta i bloggens kommentarsfält. Häromveckan fick jag en lång utläggning på halvtaskig engelska från en "kvinna" som var upprörd över att hennes man hade varit otrogen, och så sent som igår fick jag en fjäskig kommentar ifrån självaste Harry Potter. "I've checked this cool site a few times now and I have to say that I find it quite good actually", skrev han. Var inte det kändispoäng så säg, haha!


Skämt å sido. Jag kan bara konstatera att det är väldigt mycket konstigt spam i kommentarsfältet just nu, med en massa märkliga länkar som man för sitt liv inte vågar trycka på. Jag försöker rensa så snabbt jag ser dem, men jag vill verkligen råda er att inte klicka på någonting. Gud vet var ni hamnar då. Knappast på Hogwarts...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!