torsdag 9 september 2021

Världens gulligaste retro-kök?

Instagram är inte ett format som passar för mig, men jag erkänner utan omsvep att jag slöscrollar mig igenom flödet varendaste kväll, precis som alla andra. Jag följer nästan bara trädgårds- och renoveringskonton, och jag älskar verkligen alla vackra bilder och all härlig inspiration som man blir bortskämd med där. Ikväll var det extra roligt att scrolla förbi Åraslövs konto och hitta bilder på vårt eget kök. 

Instagram

Världens gulligaste retro-kök? Själva tycker vi ju naturligtivs inget annat än att svaret på frågan är ett rungande JA, hihi! Och utan någon som helst sponsring kan jag säga att det här verkligen är ett kökssnickeri utöver det vanliga. Titta in på kontot, så förstår ni vad jag menar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!