tisdag 18 januari 2022

Rysk roulette i fotoarkivet

Till dagens blogginlägg tröt inspirationen helt. Halvt på skoj körde jag en "rysk roulette" i fotoarkivet på mobiltelefonen och hamnade på bilden här nedanför. Den är tagen under päronträdet upp mot uteplatsen, någon gång tidigt i höstas. Så ljuvligt när allt är grönt! Och så ljuvligt att dagarna vi har framför oss 2022 kommer att leda fram till just detta. Jag längtar mig nästan blå. 


Bilden visar mig också ett annat projekt som jag går och grunnar på: Att göra något åt det torra tråkiga området där i gräsmattan. Där vill gräset aldrig riktigt ta sig, så i sommar får jag nog hitta på något annat. Se där, ytterligare ett projekt att skriva upp på att-göra-listan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!