tisdag 26 april 2022

Nu ga ik naar Amsterdam!

Nu blir det faktiskt paus här på bloggen i hela fem dagar, för om allt går som det ska (fast det vet man ju aldrig om det gör nuförtiden) så är jag i Amsterdam vid den här tiden imorgon kväll och resten av veckan. Onsdag till fredag är business och lördag till söndag är pleasure. Det ska bli så rackarns trevligt att få komma ut i världen lite igen. För mig är det första resan efter pandemin, och nog känner man att man lever lite grann när man får stoppa ner passet i handväskan och resetandkrämstuben i resväskan. 

Kameran är givetvis nerpackad, så förhoppningsvis kan jag bjuda er på härliga tulpanbilder och kanske lite till när jag kommer hem. Zie je binnenkort weer!

3 kommentarer:

  1. Amsterdam är en härlig stad! Käka en god pannkaka med alla söta saker på. Köp god senap och ost! Är ju inte riktigt rätt tid att köpa lökar nu men njut av alla tulpaner! Ha det kul!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin resa! Ser fram emot härliga bilder sen!

    SvaraRadera
  3. Hoppas på en trevlig resa ,jag har varit där 2 gånger lika fint och bra båda gånger
    Eftersom jag är från Norrland blev det extra roligt komma till våren.
    Kerstin

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!