fredag 27 januari 2023

Parkering med utsikt

Min lediga fredag har bjudit på en liten utflykt till Karlskrona, där det har varit soligt men isande kallt januariväder hela dagen. Innan jag körde hem passade jag på att beundra den betagande utsikten, som min lilla skåpbil har fått njuta av från sin parkeringsplats hela dagen. Och jisses, vilken lycka att konstatera att det fortfarande är ljust ute, fast klockan närmar sig 17:00. Det går på rätt håll, vänner. Det går på rätt håll. 


För helgen i övrigt finns det ingen som helst plan än. Skönt så. Imorgon ska jag iallafall köpa blommor och hämta ut mitt Cervera-paket. Förhoppningsvis kan vi också fira att Sverige har gått till final i handbolls-VM. Det får vi veta om ett par timmar. Heja, heja! 

2 kommentarer:

  1. Det var en härlig utsikt. Tyvärr så blev det ju ingen final. Trevlig Helg! Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går alltid bättre för Sverige när jag inte tittar. Jag får genast sluta med det. 😬

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!