måndag 13 februari 2023

Trevlig designidé

När jag var på IKEA i fredags hade jag gott om tid att närstudera de uppmöblerade lägenheterna, provsitta soffor och vända och vrida på grejer. Rätt mysigt, faktiskt. (I vanliga fall har man ju kanske med sig en hungrig man som bara längtar efter korv med bröd, haha!) På ett ställe såg jag en designidé som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att planka rakt av: Att måla ett valv i kontrasterande färg bakom en möbel. Riktigt läckert! Kanske är det så vi ska göra bakom sängen, när vi renoverar sovrummet? 


Nu ligger jag i startgroparna för en och en halv timmes körsång. Härligt! Sen blir det en intressekonflikt över huruvida jag ska se "Husdrömmar" när jag kommer hem, eller om jag ska klämma några avsnitt till på första säsongen av "Tunna blå linjen".  Igår såg jag nämligen till min fasa att den sistnämnda försvinner från SVT Play imorgon. Och jag som bara är på avsnitt sju! Jag får kanske köra ett nattmaraton, hihi!

1 kommentar:

  1. Ja det var ju inte så pjåkigt. Lätt att måla över när man ledsnat. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!