onsdag 14 februari 2024

Kram på alla hjärtans dag

Idag på alla hjärtans dag delar jag ut kramar i mängd till alla er, såväl nya som gamla läsare, som hittar hit till "Fröken Gröns blogg". Tack för att ni läser. Tack för alla härliga kommentarer. Tack för mail med glada tillrop. Och tack för årliga julkort ända från Amerika. Jag skriver ofta för min egen inre läsare, men vetskapen om att ni finns där ute och tittar in på besök här, är verkligen värmande för hjärtat. ❤️


Maken och jag har firat hemma i köket med hämtmat från thairestaurangen i grannbyn, och nu blir det mysbrallor och soffhäng resten av kvällen. Kärlek när den är som bäst.

12 kommentarer:

  1. I am a new reader and found my way to your blog. It's so good to be here, to read your posts, to look at your pictures. Thank you for the Valentine's Day hug, I hug you, too.

    SvaraRadera
    Svar
    1. A thousand thanks, as we would express it in Swedish. 💚

      Radera
  2. Din mysiga blogg missar jag aldrig!
    En titt varje kväll ett måste så Tack!
    Mvh Jejja

    SvaraRadera
  3. Kram tillbaka! Alltid roligt att titta in här hos dig!

    SvaraRadera
  4. Dagen börjar med din blogg, sedan länge tillbaka. Kramar från Finland.

    SvaraRadera
  5. Fröken Gröns blogg er en daglig glede. Jeg er ikke flink til å skrive kommentarer, men du blir lest og satt pris på. Hilsen Hjørdis i Bergen.

    SvaraRadera
  6. Glad alla hjärtans dag en dag försent. Håller med ovan din blogg är en trevlig dags läsande. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Pia! Det glädjer mig mycket att höra. 💚

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!