torsdag 8 februari 2024

Toaletturism och fårskinnstofflor

Det mest rafflande som har hänt idag var att vi hade en vatttenläcka på jobbet. Vattnet stängdes av större delen av dagen, och vi fick helt sonika gå och kissa på ett företag på andra sidan gatan. Livet är äventyrligt så det förslår, hihi! Eller så är det helt enkelt så att det inte behövs så himla mycket för att liva upp en så här års. Rätt komiskt var det iallafall att glida in ett öppet kontorslandskap med främmande människor. "Hej, hej! Jag tänkte bara gå på toaletten." Ja, jag säger då det. Toaletturismen kanske är en helt ny nisch. Kom ihåg var ni läste det först.


Ikväll kurar vi i stugan med både ljus och brasa. Vårt hus är alltid som svalast inomhus när temperaturen utomhus ligger runt noll, för då kan inte pannan bestämma sig riktigt för om det är varmt eller kallt. Tur att man har fårskinnstofflor. Fast dem har jag å andra sidan på mig 365 dagar om året. 366 dagar i år. 

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg, takk! Fine bilder. Fårskinnstøfler hver dag her også:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det blir jag glad över att höra. 💚

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!